oczyszczalnia c.d.


Dzień trzeci, 04.12

W nocy trochę napadało i poletko zamieniło się w śniegowy basen.






Zaczęliśmy od układania i zakopywania odpływów z domu i pracowni. Witek zaopatrzył nas w poziomicę dla debili z przyklejonym kawałkiem deseczki, żeby zachować spadki i jakoś daliśmy radę:)

Resztę dnia zajęło nam układanie drenażu rozsączającego wodę w sadzie.

Marian siedzi na studzience, do której wpada czysta woda z poletka filtracyjnego i rozprowadza ją dalej w świat.


Ty kop tak, a ja będę kopał wspak, ok?
I tak zakopywaliśmy te rury i zakopywali...

...aż znowu zachód wygonił nas do domu.
Okryliśmy jeszcze osadniki słomą, żeby woda w nich nie zamarzła w nadchodzące mroźne noce.
c.d.n.

6 komentarzy:

  1. U mnie podczas budowy domu i pracach przy instalacji wodnej i kanalizacyjnej niezastąpione również okazały się uszczelnienia techniczne https://powerrubber.com/uszczelnienia-techniczne/ dzięki którym wiedziałem że nie będzie problemu z montażem instalacji. Nawet zamówiłem ich sobie trochę więcej, aby mieć w razie czego na zapas.

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat u mnie także jest oczyszczalnia i miałem mały dylemat czy nie zrobić szamba. Zresztą najważniejsze jest to, aby całość dobrze działała. Fajnie, że w sklepie dostudni.pl mam możliwość kupowania wielu przydatnych urządzeń do obsługo instalacji wodnej i kanalizacyjnej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy25/4/20 19:42

    Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Poniekąd dla mnie bardzo istotną kwestią jest również to aby właśnie wiedzieć doskonale którego hydraulika jak coś wzywać. Muszę dodać, że bardzo dobrą opcją jest skorzystanie z usług https://hydraulikon.pl/ i ja już nie raz miałam okazję go wzywać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że może Was też zainteresować współpraca z rzeczoznawcą budowlanym. Na stronie https://bieglyrzeczoznawca.pl/biegly-rzeczoznawca-warszawa znajdziecie wszystkie informacje o tym, czy na co dzień zajmuje się taki specjalista.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy planujemy remont łazienki czy kuchni, niezwykle ważna jest współpraca z doświadczonym hydraulikiem, który doradzi, jak najlepiej przeprowadzić wszystkie niezbędne prace. Specjaliści z https://hydraulik-warszawa.pl/ są ekspertami w swoim fachu i oferują pomoc na każdym etapie – od projektu po finalne wykonanie. Dzięki ich wsparciu można mieć pewność, że wszystko zostanie wykonane zgodnie z najwyższymi standardami.

    OdpowiedzUsuń