Nasze lampy DIY

Zainspirowana taką lampą przystąpiłam do produkcji lamp do naszego Dobrego Domu. 

formą może być cokolwiek: moją forma była pokrywka pojemnika tortowego:)

bandaż gipsowy do nabycia w aptece za parę złotych pocięty na pasy...

...zamoczony i nałożony na formę

skorupa zdjęta z formy (następnego dnia)

gruntowanie ułatwia późniejsze malowanie; zwykły grunt do ścian, pozostałości budowlane:)

trzymadło wymontowane przez Kamila ze starego głośnika; gipsowa skorupka posprejowana miedzianym sprejem

trzymadło zamocowane śrubkami

gotowe!
lampa Krysi; formą była piłka plażowa, kolor: róż, na życzenie, dziury uwalniają światło, bo zrobiło się za ciemno:) 

lampa z papier mache, wykonana przez wakacyjnych gości, dzięki Majka!; formą był metalowy element maszyny rolniczej zakupiony przy okazji na olxie:), papier pięknie przepuszcza światło!


wersja czarna
wersja miedziana


5 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł na lampy. Pomyślę kiedyś o tym. Ale jeszcze nie na tym etapie mojego budowania. Mam za to inne pytanie. O tynki wewnętrzne z gliny. Robiliście tynki na ściany z gliny lekkiej i na ściany zewnętrzne/ słomę od wewnątrz? Nie mogłam znaleźć na blogu. Jak robiliście bardzo chętnie poczytam i zapytam o Wasze doświadczenia. Gratuluję wybudowania domu. Cieszę się że Wam się udało i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Many thanks for your kind words.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy26/9/20 21:01

    Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń