Tynkowanie!

W zeszłym tygodniu nasze słomiane ściany zaczęły pokrywać się warstwą gliny.
Trzech wspaniałych tynkarzy z firmy Earth-Heart z Białegostoku: Marcin, Tomek i Rafał, zamieszkało w naszej skromnej szopce i rozpoczęło tynkowanie.


Zaczęli od ścian wewnętrznych. 

Glina z piachem i wodą zaraz znajdzie się na ścianie.

Słomiany beż zamienił się w ceglastą czerwień.

Częściowo wyschnięta pierwsza warstwa.

W ciągu czterech dni została położona pierwsza warstwa na wszystkich ścianach wewnętrznych. Również na górze.



Zabezpieczone okno dachowe.

Pierwsza, dość rzadka, warstwa gliny wnika w słomę; elementy drewniane przykryte są matą trzcinową, żeby lepiej trzymać tynk.

Wczoraj, 15 sierpnia, świętowaliśmy początek nakładania drugiej warstwy tynku.



Zaczęło robić się gładko. c.d.n.


2 komentarze:

  1. Dzieki https://www.docieplajdom.pl/ mi także udało się w tym roku wytynkować oraz ocieplić cały dom. Miałem z tego zrezygnować jednak ceny były na tyle w moim zasięgu, że postanowiłem nie odkładać niczego na później.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio zabrałam się za otynkowanie mojego magazynu. Dzięki Waszym wskazówkom udało mi się to bez problemu! automatyczne magazyny to jednak jest coś!

    OdpowiedzUsuń